les fonts d’aigua calenta i sulfurosa de Dorres, (aquestes termes daten de l’època romana), un paratge ideal per relaxar-se mentre contemples unes magnífiques vistes de tota vall.
Aquestes 2 cases adossades conserven tot l’encant de la arquitectura ceretana amb façana de pedra i fusta que els hi dona un caràcter acollidor i autèntic.
Situades en una zona elevada del poble, cosa que permet gaudir d’unes vistes panoràmiques sobre les muntanyes i la vall.
Parcel·la de 522 m2.
L’era amplia i oberta és l’ànima de les cases. Antigament lloc de treball i de reunió, avui es transforma en un escenari on la calma i la bellesa del paisatge són els protagonistes i també el lloc idòni per relaxar-te i respirar aire pur mentre contemples la natura.
Aquestes dues cases tenen moltes possibilitats: viure en una d’elles i llogar l’altre, convertir-les en una de sola…
Desposa d’una superfície de 350 m2 distribuïts en 3 plantes, 7 habitacions dobles i amplies, 2 banys complets, 2 banys de cortesia, llar de foc, terrassa, balcó, garatge tancat i pàrquing dins de l’era, jardí privat amb barbacoa i calefacció elèctrica.